• Campaigning.Swiss

Wait...Is Inbox Zero Good or Bad for Productivity?

In short...yes. But no.


Inbox Zero is the idea that we can reach a magical empty inbox, where every email has either been deleted, responded to, or delegated to the appropriate team member. While this is a great theory, email management is time-consuming. A new theory, inbox infinity, is now circulating the internet and might be something to look into. You may find one is easier to implement depending on your industry, job position and clientele.



Continue reading this article to see which one works or you: https://zapier.com/blog/inbox-zero-good-or-bad/



************* Promotion *************


Die besten Kampagnen sind die, die von der Zielgruppe selbst entwickelt werden. Sie erzielen bis zu vier Mal bessere Resultate.


Dafür hat business campaigning GmbH das Target Community Lab™ entwickelt, ein spezielles Workshop-Design, das schon seit 15 Jahren Laien befähigt, Kampagnen-Konzepte zu entwickeln. Zum Beispiel die Kampagne für den Schweizer Kinohit «Mein Name ist Eugen».


Bei Interesse: info@businesscampaigning.com



9 Ansichten

© 2019 – Campaigning Summit Switzerland