• Campaigning.Swiss

Twitter Delays Plan To Remove Inactive Accounts


In an effort to make room for more users, twitter forgot to create a plan for accounts belong to deceased members. It may not be important to the deceased, but to the friends and family of the deceased, it may be the only way to memorialize the departed. In all things, it is important to listen to your clients, even after a major announcement, they have additional insight for your product you may have not accounted for.


For more information regarding twitter's new date, follow this article: https://www.forbes.com/sites/rachelsandler/2019/11/27/twitter-delays-plan-to-remove-inactive-accounts/#52d386d57aa1


************* Promotion *************


Die besten Kampagnen sind die, die von der Zielgruppe selbst entwickelt werden. Sie erzielen bis zu vier Mal bessere Resultate.


Dafür hat business campaigning GmbH das Target Community Lab™ entwickelt, ein spezielles Workshop-Design, das schon seit 15 Jahren Laien befähigt, Kampagnen-Konzepte zu entwickeln. Zum Beispiel die Kampagne für den Schweizer Kinohit «Mein Name ist Eugen».


Bei Interesse: info@businesscampaigning.com



0 Ansichten

© 2019 – Campaigning Summit Switzerland